ΗΜ. ΔΙΑΛ. |
Δευτέρα |
Τρίτη |
Τετάρτη |
Πέμπτη |
Παρασκευή |
1ο |
1ο
Γυμνάσιο. Γ1 Τατιανή: Νομοθεσία για εκ/κό σύστημα
– σύγκριση των δυο εκπαιδ. συστημάτων |
2ο
Γυμνάσιο. Γ1. Ανίσα: Διερεύνηση άγνωστων σχολών με καλές προοπτικές που δεν απαιτούν ψηλές βαθμολογίες. |
|
1ο
Γυμνάσιο. Γ1. Κορδικότση Στ. Σχετικά με ΜΠΣ. 2ο
Διάλειμμα 2ο
Γυμνάσιο. Γ1 Χρόνης
Μ.: Ποιες σχολές τριτοβάθμιας υπάρχουν
στην Ελλάδα |
1ο
Γυμνάσιο. Γ2. Μάρα:
Πως θα ήθελ. Οι αλλοδαποί το εκ. Σύστ. –
Διαρ. Από υποχρ. Εκπ. Αριθ. Εγγρ. Σε Γ.Λ.
και ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ. |
2ο 3ο |
1ο Γυμνάσιο. Γ1. Νατάσα: Με ποια κριτήρια επιλέγουν οι έφηβοι τις σπουδές τους και πότε γίνεται αυτή η επιλογή και στα δυο συστήματα. 2ο
Γυμνάσιο. Γ1. Βλασία Μ. Προγράμματα σπουδών σχολών 1ο
Γυμνάσιο. Γ1: Κώστας Κα. Ποσοστό αρίστων στη. Δ.Ε.- Τι
γίνεται με την αριστεία ανάμεσα σε
αγόρια και κορίτσια των δυο χωρών. |
2ο
Γυμνάσιο. Γ1. Δημήτρης Κλ. Ποια σχολεία – τύποι σχολείων υπάρχουν μετά το Γυμνάσιο και ποιο το αντικείμενό τους. 2ο
Γυμνάσιο. Γ2 Μυρτώ Σπ. Α. Αν υπάρχουν σχολές καταλληλότερες για άνδρες ή γυναίκες. Β. Διερευν. Αν σπουδάζουν στα
ΑΕΙ περισσότερες γυναίκες. |
2ο
Γυμνάσιο. Γ2 Γιώργος
Χοτ.: Για τρεις βαθμ. εκ. συμπεριφ.
Μεταξύ σπουδαστών και σπουδαστών
καθηγητών. |
1ο
Γυμνάσιο. Γ2 Νατάσα: Η συμπεριφορά των εκ/κών απέναντι στους αλ. μαθ. – Τι σπουδάζουν συνήθ. 1ο
Γυμνάσιο. Γ2 Όλγα: Νόμοι με Ελλ. Σύστημα & αντιμ. Αλλοδ. 2ο
Γυμνάσιο Γ1. Γιώτα Μπ. Έρευνα σχετικά με
κατευθύνσεις σε Λύκειο |
1ο
Γυμνάσιο. Γ2 Δημήτρης Που. Πιθανά προβλ. Με ελλ. γλώσ. και πως αντιμ. – Διαπρ. Σχέσεις. 2ο
Γυμνάσιο. Γ2 Ανδρέας Τσ. Α. Καλύτερο επαγγελμ. Μέλλον επιλέγουν σχολές αγ. Ή κορίτσια. Β. Ποσοστό αγ. ή κοριτ. Για ΤΕΕ
Ή Γεν. Λύκειο 1ο
Γυμνάσιο. Γ2 Ζώης: Ποιες σπουδές έχουν κάνει οι αλλοδ. Ενήλ. Και αν τις εφαρ. Στην Ελλάδα. |
4ο |
1ο Γυμνάσιο. Γ1. Δημήτρης Κο. Να εξετασθεί το θέμα της παραπαιδείας καις τις δυο χώρες. |
2ο
Γυμνάσιο. Γ2 Βίλμα: α. Προτίμηση σχολών κύρους περισ. Από κορίτσια ή αγόρια. Β. Με ποιο κριτήριο τα κορίτσια προτιμούν κάποιες σχολές. Και ποιες οι σχολές πρώτης προτίμησης. Γ. Σχολές όπου έχουμε ίδια
ποσοστά προτίμησης μεταξύ αγοριών και
κοριτσιών. |
|
1ο
Γυμνάσιο. Γ2 Γιάννης Τσ. Διερευν. Των αιτιών της διαφ. Συμπ. των αλλοδ. 2ο
Γυμνάσιο. Γ1 Έκτορας
Μπ. Μελέτη σχετικά με βάσεις σε
ΑΕΙ-ΤΕΙ |
1ο
Γυμνάσιο. Γ2. Κατερίνα
Κου. Σύγκριση και γενικότερη διερεύνηση της επίδοσης των αλλ. Και σε σύγκρ. με Έλλ. |
5ο |
1ο
Γυμνάσιο. Γ1 Νίκος Κο. Ποσοστό επιτυχίας στην
τριτοβ.- Σύγκριση αυτής της επιτυχίας με
την άλλη χώρα. |
|
|
2ο
Γυμνάσιο Γ1. Αναΐς: α. Κατευθύνσεις σε συνδυασμό με πεδία και σχολές β. Δυνατότητα
μεταπήδησης από μια κατεύθυνση σε
άλλη |
|