2o Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου

Τμήμα Γ2

 

ΓΡΑΣΕΠ 2ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ

Εργασία με θέμα:

Το Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα με την οπτική του φύλου

ΟΜΑΔΕΣ

1η Ομάδα

 

  1. Δήμητρα Τσιάμη
  2. Μυρτώ Σπανού
  3. Ησαΐα Φωτίου
  4. Βασιλική Σπανού
  5. Γεωργία Παρασκευοπούλου

  Υπεύθυνη – Συντονίστρια: Μυρτώ Σπανού

  Υπόθεμα επεξεργασίας:

  α. Διερεύνηση για το αν και κατά πόσο κάποιες σχολές θεωρούνται ακατάλληλες για γυναίκες ή για άντρες.

β. Να εξεταστεί και διερευνηθεί αν σπουδάζουν στα ΑΕΙ περισσότερες γυναίκες.

  Ώρα συνάντησης: Τρίτη τρίτο διάλειμμα

2η Ομάδα

 

  1. Βασιλική Στεργιοπούλου
  2. Σοφία Χάντε
  3. Αγάθη Χήρα
  4. Κατερίνα Σοφού
  5. Βίλμα Ντερβίση

  Υπεύθυνη – Συντονίστρια: Βίλμα Ντερβίση

  Υποθέματα για επεξεργασία:

 

Τα κορίτσια ή τα αγόρια και σε ποιο ποσοστό προτιμούν σχολές κύρους.
Να εξεταστεί το κριτήριο με το οποίο τα κορίτσια και τα αγόρια προτιμούν περισσότερο κάποιες σχολές. Και ποιες είναι οι σχολές πρώτης προτίμησης για τα κορίτσια.
Να εξεταστεί αν υπάρχουν σχολές όπου τα ποσοστά προτίμησης αγοριών και κοριτσιών είναι ίσα.

  Ώρα συνάντησης: Τρίτη τέταρτο διάλειμμα

  3η Ομάδα

  1. Κωνσταντίνος Φιλιππάκης
  2. Αουρέλ Τσενάι
  3. Αντρέας Τσάτσαρης
  4. Βαγγέλης Χάμος

  Υπεύθυνος – Συντονιστής: Αντρέας Τσάτσαρης

  Υποθέματα επεξεργασίας:

  α. Να ερευνηθεί, αν επιλέγουν περισσότερο από τις γυναίκες οι άντρες σχολές με καλύτερο επαγγελματικό μέλλον και αν αυτό σχετίζεται με το ότι θεωρείται, πως αυτοί αναλαμβάνουν την ευθύνη της οικογένειας

β. Να ερευνηθεί το ποσοστό των αγοριών και κοριτσιών που επιλέγουν Επαγγελματικά Λύκεια σε σχέση με το Γενικό Λύκειο.

  Ώρα συνάντησης: Παρασκευή δεύτερο διάλειμμα

4η Ομάδα

 

  1. Κώστας Χαρτσιάς
  2. Κώστας Παπαευθυμίου
  3. Πάνος Σπανάκος
  4. Τάσος Παναγουλόπουλος
  5. Σπύρος Πιλιαφάς

  Υπεύθυνος – Συντονιστής: Κώστας Παπαευθυμίου

  Υποθέματα επεξεργασίας:

 

  1. Διερεύνηση του ποσοστού  φοίτησης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση μεταξύ αγοριών και κοριτσιών τα παλιότερα χρόνια.
  2. Το ποσοστό αρίστευσης αγοριών και κοριτσιών σε κάθε βαθμίδα της εκπαίδευσης και σε ποια μαθήματα.
  3. Ποσοστό αρίστευσης αγοριών και κοριτσιών κατά την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

  Ώρα συνάντησης: Τρίτη πέμπτο διάλειμμα

5η Ομάδα

 

  1. Γιώργος Χοτζάι
  2. Νερτήλ Ντερβίση
  3. Πρόκος Φάνης
  4. Σπύρος Σιώζος

  Υπεύθυνος – Συντονιστής: Γιώργος Χοτζάι

  Υποθέμα επεξεργασίας:

  Να εξεταστεί η αντιμετώπιση από τους καθηγητές και μεταξύ τους,  φοιτητών ή μαθητών των μειονοτήτων ( στην περίπτωσή μας των κοριτσιών). Αυτό και για τις τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης.

  Ώρα συνάντησης: Τετάρτη δεύτερο διάλειμμα

  ΟΔΗΓΙΕΣ – ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ

 

  1. Οι ώρες συνάντησης που δίνονται αναφέρονται στην ώρα που θα συναντιόνται πιθανά, οι υπεύθυνοι  με την καθηγήτρια για τυχόν απορίες ή όταν αυτή το ζητήσει. Οι στιγμές που θα συναντιέστε μόνοι σας θα ορίζονται από την κάθε ομάδα, ανάλογα με τις ανάγκες της , τον προγραμματισμό της και τις συνεννοήσεις που θα γίνουν μεταξύ σας.
  2. Όποια προσπάθεια για εκτέλεση εργασίας θα γίνεται μόνο με τη βοήθεια της υπεύθυνης καθηγήτριας.
  3. Θα πρέπει να συναντιέστε για να κάνετε διαμορφωτική αξιολόγηση ( να ελέγχετε δηλαδή πως προχωράει η έρευνα).
  4. Θα διατηρείτε ημερολόγιο.

Θα ήταν σκόπιμο να ετοιμάσει η κάθε ομάδα το δικό της project ( σχέδιο εκτέλεσης της εργασίας που ανέλαβε) και να το φέρει προς συζήτηση με την καθηγήτρια

 Πίσω στο Project